Bra intitiv Marlen, nu får jag äntligen tummen ur och laddar upp bilder på mitt kök.

Köket är från IKEA, inkl vitvaror. Det byttes i somras (ska se om jag hittar bilder från det tidigare 50-talsköket). Visst det saknas några detaljer, men jag är väldigt nöjd med resultatet hittils (Det ska kaklas, sättas upp hyllor samt byggas ett köksbord av en spillbit bänkskiva)
 
  • IMG_2492.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2493.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2494.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2495.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2496.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
meckis och 1 till
  • Laddar…
Lägger till några före-bilder också. Köket var från ~55, man har spikat på lister för att få det att se ut som spegelluckor, de var inte av massivt trä utan masonitöverdragna träramar.
 
  • IMG_1460.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_1456.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_1455.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hejsan 13th.Marine

Vad har du på väggen över bänken, syns inte riktigt på bilderna?
 
Gripsbruk =)
Vi har ännu inte bestämt oss för vilket kakel vi ska ha, och tydligen så fick det inte vara som det är enligt sambon :rolleyes:

Härliga med bilderna är att vi fick in så mycket förvaring så att det inte står framme så mycket, enda skillnaden är att jag ställt undan det lilla som hamnar på diskbänken.
 
Ok, det förklarar varför det var lite svårt att se vad det var :)
Fint kök!
 
Jepp, jag fick putsa upp väggarna igen efter att ha knackat ner det gamla kaklet, de hade byggt en del med fixet när de satte upp kaklet. Lägger till en bild på det, bara för att jag kan =)
Värt att tänka på till andra som tänker göra ett liknande projekt, man kan få denna typ av "överraskningar" när man börjar riva, att behöva putsa upp en rak vägg tar någon dag extra, och jag är inte riktigt nöjd med väggen bredvid fönstret (som tur är är det bara jag som ser det :rolleyes:)

thomasx: Tack, vi är själva väldigt nöjda, det är som sagt lite småpill till sen är vi hemma (jag har iaf listerna på plats! :wow:)
 
  • IMG_2442.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
meckis
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.