Hej
håller på att bygga en bastu där belysningen kommer drivas av ett 12v fritidsbatteri och behöver er hjälp med hur jag skall koppla det
allt kommer bestå av fyra olika grupper, med ca 3 lampor per grupp
hur skall jag koppla respektive grupp till en brytare? Samt var skall jag sätta säkringen för att det skall bli rätt?
Någon vänlig som kan tänka sig att hjälpa mig?