Byggahus.se
K
Bra tips. Jag som redan har pool vill ha en boulebana och någon som vill spela med mig.
 
Hemmakatten
Jag vill ha ett utekök nere vid sjön. Lär aldrig hända om man inte vinner 200' på Lotto och spelar gör jag ju inte.
 
Jag vill bli av med vår supermegastora studsmatta och kanske skaffa en robotgräsklippare.
 
Precis de där har vår trädgårdsmästare ritat in i vår nya trädgård, Allium om jag minns rätt. :)
 
Men vad nu då, det är ju samma kommentarer till denna bilden. Är det samma kommentarslogg till alla bilder, det är ju lite knasigt!
En Alfapetbana har vi inte inritat i trädgården.
Det får nog bli extra tillägg nummer två för trädgårdsmästaren, efter en bana för RC-bilar :)
 
Haha, vi är inte intresserade av ett utekök, men trädgårdsmästaren är lite inne på det, så han har ändå utsett två ställen där det kan göras senare om vi vill. Ett vattenfall däremot har han ritat in :) Det gillar jag :)
 
Utomhusduschar är ju som regel oemotståndliga tills man vrider om vattenkranen, varpå de genast brukar bli outhärdliga :/ ;)
 
Inbyggd drickakyl i bordet var en bra ide, det har vi inte tänkt på, får helt klart övervägas :)
 
Boulebana, jag kommer antagligen att dö av hög ålder innan jag betraktar mig som varken pensionär eller gammal nog att spela boule ;)
 
G
Någon som vet vad det är för blommor på bild 3?
 
gäst skrev:
Någon som vet vad det är för blommor på bild 3?
Allium-blommor
 
Högtalare i trädgården kanske inte uppskattas av grannarna? Särskilt inte om man som jag gillar belgisk newbeat, könsrock och hård tysk disco.
 
  • Gilla
245 Lux
  • Laddar…
G
åhh blev sugen direkt
 
sjukt härliga tips på trädgård en verklig inspiration själv har jag inget hus nu men man kan ju drömma dock vill jag satsa på en bra plats för unga och aktivtet fick några bra tips här att inspireras av,
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.