Tagg: uppförande
Här samlar vi allt om uppförande.
-
Är det dålig stämning i juridikforumet?
Jag tycker att det relativt ofta skrivs att det är dålig stämning på juridikforumet här. Jag tycker att den kritiken är orättvis, men vet väl...