Nu äntligen har huset kommit. Efter 1,5 år av oliiiiidlig väntan.
Nu är det "bara" fem månader kvar till inflytt.................
Här kommer lite bilder (tagna med mobilkamera)
Nu är det "bara" fem månader kvar till inflytt.................
Här kommer lite bilder (tagna med mobilkamera)
Kul att se!! blir verkligen snyggt och pampigt! Visst är det en härlig känsla när huset har kommit.
Medlem
· Östergötlands län
· 138 inlägg
HEJ!
Gud vad kul att se det i uppförande...! Har Du fler bilder nu... Är sååå nyfiken!
Vårt Mästergården kommer i oktober v. 43, då är det väl dags för er att flytta in?! Uppdatera gärna länken med bilder så fort Du får möjlighet.
Lycka till!
/Stina
Gud vad kul att se det i uppförande...! Har Du fler bilder nu... Är sååå nyfiken!
Vårt Mästergården kommer i oktober v. 43, då är det väl dags för er att flytta in?! Uppdatera gärna länken med bilder så fort Du får möjlighet.
Lycka till!
/Stina
Här kommer lite fler bilder. Hemsidan är tyvärr inte uppdaterad. Den blev så "konstig", bilder hamnade inte där de skulle o.s.v. Så vi hoppar över den tills vidare och skickar ut lite bilder här så länge.
Bygget fortskrider sakta men säkert frammåt. Efter semestern så skall snickarna börja sätta igen alla väggar o innertak, då kommer det se ut som ett riktigt hus.
Bygget fortskrider sakta men säkert frammåt. Efter semestern så skall snickarna börja sätta igen alla väggar o innertak, då kommer det se ut som ett riktigt hus.
Några fler.
Tyvärr så går det inte att förstora så mycket. Skall försöka med något annat program och kanske ta lite bilder med lägre upplösning så man får lite större format med samma antal kB.
Tyvärr så går det inte att förstora så mycket. Skall försöka med något annat program och kanske ta lite bilder med lägre upplösning så man får lite större format med samma antal kB.
Nu händer det grejjor i huset, kolla här:
Nu har jag hittat ett bra verktyg för att förminska bilder. Funkar bra!
Några härliga bilder till.
Jag vill flytta in NUUUUUU
Jag vill flytta in NUUUUUU
Medlem
· Östergötlands län
· 138 inlägg
Åhhh!!! Jag blir helt pirrig i magen när jag ser bilderna...
Måste kännas jättebra!!! Mer bilder efterlyses självklart, allt eftersom bygget börjar likna ert nya hem 
//Stina
//Stina