Hej!

Vi har haft kontakt med Vallsjöhus och de verkar vara väldigt tillmötesgående och kan göra enl dom själva efter kundens önskemål,antingen efter egen ritning eller andra husföretags.
Vi undrar om någon här använt sig av andra husföretags ritningar och hur mycket det då skilt i pris?

Hej vi bygger med vallsjöhus nu och det funkar superbra . Vi har inte tagit ett specielt hus från någon annan firma utan tagit olika delar och pusslat. Hur mycket det skiljer sig i priset vet jag inte för vi kollade inte så mycket utan vi fastnade för vallsjö och deras otroligt bra säljare. Lycka till Malin

Vi skickade runt egna ritningar till ett antal tillverkare och Vallsjö gav bäst respons och låg hyggligt till i pris så de fick leverera.

Vi hade andra som kunde konkurrera med både pris och innehåll men de var betydligt segare och några direkt ointresserade.

Det var viljan och flexibiliteten hos Vallsjö som övertygade oss, kvaliten i leveransen var bra på materialet men vi hade lite administrativt strul.

Om jag byggde igen skulle Vallsjö helt klart bli tillfrågade om offert.

Vallsjöhus verkar bra! :)
Träffade en man i dag som byggt ett Vallsjöhus. Han var jättenöjd med kvaliteten, han tyckte det var genomgående bra material som ingick och att huset kändes väldigt gediget. De hade tagit ett Willa Nordic hus, och lät Vallsjöhus rita något liknande. Prisvärt!
Mitt intryck av det lokala kontoret är enbart positivt, fick väldigt bra kontakt med dem (eloge till Pelle i Norrköping för bra bemötande) och de hus jag fick se som de skissat upp såg väldigt bra ut. Deras kataloghus däremot är riktigt tråkiga :-X tycker jag i alla fall....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.