3 363 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Vallsjöhus...
Såg att många på forumet gillade Vallsjöhus (prisvärt), jag har aldrig hört talas om dom. Hittade deras hemsida och har sökt på nätet om dom, men någon jätteinformation har jag inte fått tycker jag? Har de tot.entreprenad, NF, ingår inredd övervåning, ingår grund? ungefärliga priser?
Mvh fam.
Mvh fam.
Ska bygga ett Vallsjöhus under våren. Ej totalentreprenad men "hantverkarpaketet" (mark/grund, snickare, VVS och el) sköts av Vallsjöhus. De använder alltid samma hantverkare. De är vana att jobba med varandra och har bra rykte här i Norrköping.
Priserna är lite beroende på vad man har för tomtförhållanden osv. Men det vet du ju nästa sommar (eller när det nu var du skulle skaffa tomt). Ring närmaste kontor och be om prisuppgift på något hus som du gillar (Vallsjöhus bygger alla typer av hus och är ej låst till de modeller du hittar på hemsidan) med standardentreprendadpriser så länge.
Ägaren till Vallsjöhus jobbade förut på Trivselhus om det nu ska betyda något!?
Priserna är lite beroende på vad man har för tomtförhållanden osv. Men det vet du ju nästa sommar (eller när det nu var du skulle skaffa tomt). Ring närmaste kontor och be om prisuppgift på något hus som du gillar (Vallsjöhus bygger alla typer av hus och är ej låst till de modeller du hittar på hemsidan) med standardentreprendadpriser så länge.
Ägaren till Vallsjöhus jobbade förut på Trivselhus om det nu ska betyda något!?
Spontant skulle jag tro att de inte gör det eftersom de har olika lokala kontor som ansvar för respektive närområde. Men ring som sagt närmaste kontor och hör efter. Kolla alltid referenser på alla hantverkare som du skriver kontrakt med.
Klicka här för att svara