Fick hem en ny spis tidigare idag. Enligt kopplingsschemat på den nya spisen ska den kunna köra 3 faser
Elanslutningen består av 3 faser och jord, OBS finns inte någon nolla. Vilket alternativ ska jag använda.
Tacksam för hjälp.
Elanslutningen består av 3 faser och jord, OBS finns inte någon nolla. Vilket alternativ ska jag använda.
Tacksam för hjälp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 873 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 873 inlägg
Är kabeln med fyra ledare från din gamla spis?
Den klarade sig utan nolla isåfall.
Den nya ska ha nolla.
Det du får göra är att koppla in en kabel i spisen. Däremot får du inte koppla i kopplingsdosan om du följer lagen. Sen vad du väljer att göra är upp till dig, men nolla ska spisen ha.
Den klarade sig utan nolla isåfall.
Den nya ska ha nolla.
Det du får göra är att koppla in en kabel i spisen. Däremot får du inte koppla i kopplingsdosan om du följer lagen. Sen vad du väljer att göra är upp till dig, men nolla ska spisen ha.
Nej det är den på bild nr 2Fairlane skrev:
Klicka här för att svara
