Byggahus.se
Sedan vår förra uppdatering i slutet av 2020 har vi fått in flera nya produkter i Byggahus Shop. Vi har nu nöjet att presentera en domkraft i miniformat, ett munstycke som hjälper dig att foga och ännu en uppfinning från en av våra forummedlemmar.

Du kan läsa artikeln här: BitMag, Fogformaren och Viking Arm i Byggahus Shop
 
Vikingarna är ett praktiskt verktyg för alla oss som skall bygga nytt kök. Otroligt användbart verktyg! Enkelt att justera in tex skåpstommar eller lyfta av en dörr från karmen. Rekommenderar det varmt!
 
Lustigt, var på en butik här på Åland i fredags och skulle köpa lite skruvar när jag såg Bitmag i kassan. Tyckte den verkade grym då jag irriterat mig på att inte kunna ha mer än två bits tillgängliga samtidigt så jag slog till direkt.
På kvällen när jag kommit hem läste jag den här artikeln, och jag kan efter att ha använt produkten en hel del i dag varmt rekommendera den!

En hand håller en DeWalt slagskruvdragare med Bitmag bitshållare fäst vid batteriet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Stiftet
  • Laddar…
Om den funnits i orange så hade jag köpt en.
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
BitMag och Vikingarm verkar vara stabila saker, men Fogformaren verkar vara ytterligare en sak som fyller på plastberget. Säljs i storpack och sedan ska man även anväda maskeringstejp.
 
  • Gilla
MrJay
  • Laddar…
Om man inte vill lägga 1800kr på viking så finns det luftkuddar mycket billigare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.