hej, jag letar efter att bygga nya köksskåpdörrar med björkfinér plywood klass B/BB 21 mm, men det är nästan omöjligt att hitta någonstans som säljer detta till privatkunder. Några tips om Stockholmsområdet som kommer att sälja denna klass (B / BB) till privatkunder?

Tack! Matthew

Kollat med calexicowood.se?

• Gilla
mpw
  • Laddar…

Bästa svaret

• Gilla
mpw
  • Laddar…
Och du kan hämta skivorna i Huddinge...

Fredricsson finns i Länna. Där har jag köpt både fin björkplywood och valnöt, dock så var det ett par år sedan.

• Gilla
mpw
  • Laddar…
F
SamiHus SamiHus skrev:
Fredricsson finns i Länna. Där har jag köpt både fin björkplywood och valnöt, dock så var det ett par år sedan.
Fast Fredicssons trä säljer bara till företag enligt deras web.

@mpw

MultiMan
Min lokala såg säljer björkplywood och tar även hem andra sorter om man behöver. Kollat i din region?

leby leby skrev:
F

Fast Fredicssons trä säljer bara till företag enligt deras web.

@mpw
Jag fick handla där när jag var där. Ring och fråga?

• Gilla
mpw
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Min lokala såg säljer björkplywood och tar även hem andra sorter om man behöver. Kollat i din region?
Vilken såg då? Jag är bosatt i västerbotten, men är ibland i krokarna

MultiMan
P pol0119 skrev:
Hemsidan är lite omodern men det är ju Blossom Tainton på bilderna, det kan aldrig vara fel! :D

http://www.klockestrand.nu/

Sågen bytte ägare för 5-7 år sedan kanske (kan vara ännu längre, åren går), men jag har varit där sedan dess och inte märkt någon direkt försämring på det jag tittat på. Mina största inköp var dock vid renoveringen 2007, då hade jag skytteltrafik dit. Väldigt trevligt företag.

P pol0119 skrev:
Du har plywoodcenter på Ersboda, Umeå.
Närmare än Västernorrland.

Protte

Tack båda för tipsen!!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.