Hej

Jag har hittat billig glasmosaik på en nätbutik: http://www.netkakel.se/

Är det någon som vet om de är ett seriöst företag som man kan lita på?

Svarar på min egen fråga:

Jag mailade netkakel.se för över en vecka sedan och har fortfarande inte fått något svar, inte så seriöst intryck med andra ord. Rekommenderas inte.

Noterade att det var ett danskt företag. Kan undra vad frakten blir till Sverige? ;-\

Immobil skrev:
Noterade att det var ett danskt företag. Kan undra vad frakten blir till Sverige? ;-\
Jo, jag såg det jag med, men de har en svensk domän och listar priser i SEK så de vill nog ha svenska kunder. Det var just frakten jag mailade dem om hur mycket det skulle kosta, men, fortfarande inget svar...

...dom kanske inte kollar sin mail så ofta. :p

Uppdatering, fortfarande inget svar, nu har det gått över 1 1/2 månad. Bra kundservice, nja...

Lite gammal tråd men här är vad Ratsit säger om NetKakel:

kelp1.gifRegisteruppgifter
Bolagsform:Aktiebolag
Bolaget bildat:2006-12-01
Bolaget registrerat:2007-02-03
Registreringsdatum:2007-06-13
Bolagsordning:2007-04-20
Status:Konkurs inledd 2010-10-12
Moderbolag:-
Koncernmoder:-
F-skatt status:Uppgift saknas
Moms status:Uppgift saknas
Arbetsgivare status:Uppgift saknas
Verksamhet/ÄndamålFöremålet för bolagets verksamhet är att bedriva försäljning av utomhusprodukter avseende kakel och plattor samt inomhusprodukter avseende kakel och plattor i Sverige, Norge, Danmark samt därmed förenlig verksamhet. Svensk Näringsgrensindelning SNI00000 - Verksamhetsbeskrivning saknas kelp1.gifFunktioner/befattningar
Styrelse:Hallbäck, Nils-Olof Roland, 72 år, Likvidator
Firmatecknare:Firman tecknas ensam av likvidatorn Bolaget saknar registrerad kvalificerad revisor.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.