Trenger hjelp vår nybygde eller rettere sagt under bygging gjestehytte har skrånende yttervegger. Oppdaget da vinduslist skulle monteres og vinduene er montert etter ytterveggen. Hvor mye er akseptabelt på et enetasjes hus og hvordan måler man best. Vil være godt forberedt når vi skal ha møte med byggherre. Hvis jeg forstår det så er det 5 mm er det riktig? Jeg har oppfattet det som vinduene er 1,5 cm skjeve sammenlignet med innerveggen.