Hei
Skal male om huset og med det bytte ut et antall ytterpaneler som har gjort sitt.
Jeg var ute og målte i dag og så at de hadde målene 22x100. Dette er jo ingen vanlige mål de store byggevarehusene her omkring har. Hornbach og Byggmax.
Noen som vet noen i Kristianstad med omegn som kan ha disse målene? Nærmeste er jo 22x95 men tror det kommer til å se merkelig ut å sette det.
Skal male om huset og med det bytte ut et antall ytterpaneler som har gjort sitt.
Jeg var ute og målte i dag og så at de hadde målene 22x100. Dette er jo ingen vanlige mål de store byggevarehusene her omkring har. Hornbach og Byggmax.
Noen som vet noen i Kristianstad med omegn som kan ha disse målene? Nærmeste er jo 22x95 men tror det kommer til å se merkelig ut å sette det.
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 465 innlegg
Du spøker, vanlig planke? 22x100 er verdens vanligste dimensjon. Det finnes ikke en trelastforretning i Europa som ikke har det.
XL Bygg i Mjällby kan sikkert fikse frem de rette målene.Johannes Karlsson 1985 skrev:
Hei
Noen som vet noen i Kristianstad med omegn som kan ha disse målene? Nærmest er jo 22x95 men tror det vil se merkelig ut å sette det.
Hvis jeg ser på mine vanlige innkjøpssteder som vanligvis er velassorterte, så finnes det ikke en kløvsaget panelbord i 100, men kun i 95 eller 120, så jeg kan forstå at det er vanskelig å finne.F Finndjävel skrev:
Eller så er jeg midlertidig blind.
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 465 innlegg
22x100 er ikke finskåret. Det er vanlig grovskåret trelast.MathiasS skrev:
Samme problem for meg i hytta da virket som ble satt på fasaden der på 90-tallet er av dimensjon ca 25×100. Nå er hytta ikke så pen at det gjør noe når jeg har fått byttet noen bord til dagens dimensjon 22×95..
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 465 innlegg
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 465 innlegg
Nå er det ikke interessant hva din panel er. Ts panel er trolig grovsågd da dimensjonen er en grovsågd dimensjon.
Klikk her for å svare