Hello
Kan noen svare på følgende, hvilke er billigst om man skal kjøpe all VVS og El til elementhus??? På VVS:en så blar jeg i Rinkabys rør katalog.....har hørt at de skal ha bra priser mot andre leverandører?? men når det gjelder El har jeg ikke peiling på hvilke som er billigst. Tanken er å kjøpe alt fra samme sted, for kanskje å få en grei rabatt.
Noen som kan hjelpe meg...... :-/
Kan noen svare på følgende, hvilke er billigst om man skal kjøpe all VVS og El til elementhus??? På VVS:en så blar jeg i Rinkabys rør katalog.....har hørt at de skal ha bra priser mot andre leverandører?? men når det gjelder El har jeg ikke peiling på hvilke som er billigst. Tanken er å kjøpe alt fra samme sted, for kanskje å få en grei rabatt.
Noen som kan hjelpe meg...... :-/
For et sammenfall Sarpat...søsteren har nettopp flyttet inn i sitt "Kvadraten" fra Eksjöhus ;D
Nei...dessverre,
Jeg kunne vel ta noen bilder både utendørs som innendørs, men Hun bor i Trollhättan så jeg har 6 mil å kjøre.....men det kan kanskje ordnes. :-/
Harald Nyborg er et tips på billig elektromateriell. F.eks. så tok de 99,- for en pakke (100m) 1,5m2 ledning, de har også mer i sortimentet som kan være konkurransedyktig selv mot biltema.
Ekohallen er et annet tips på f.eks. apparatbokser som går for 10,90/stk. Alt mitt elektromateriell er kjøpt på disse stedene + biltema.
Når det gjelder VVS handler jeg hos et lite firma som ligger utenfor Örkelljunga, Enkvists VVS. De ligger en del under Rinkaby i sine priser og er veldig velassortert. Ingen netthandel dog, men nylig innførte de kortleser så man slipper kontanter. Sammenligner man disse prisene med en rendyrket VVS-butikk så er det halve prisen.
Ekohallen er et annet tips på f.eks. apparatbokser som går for 10,90/stk. Alt mitt elektromateriell er kjøpt på disse stedene + biltema.
Når det gjelder VVS handler jeg hos et lite firma som ligger utenfor Örkelljunga, Enkvists VVS. De ligger en del under Rinkaby i sine priser og er veldig velassortert. Ingen netthandel dog, men nylig innførte de kortleser så man slipper kontanter. Sammenligner man disse prisene med en rendyrket VVS-butikk så er det halve prisen.
Byggmax har vært ganske billige på VP-rør og bokser omkring ti kroner stykk for hver, og da er det samme merket som andre tar 50% mer for. Ellers ber jeg nødig på kvaliteten når det gjelder el. Det beste er om du kjenner noen med rabatt hos en elgrossist. Da trenger du ikke bekymre deg for å få dårlige ting, og det finnes mye mer å velge i sammenlignet med hva vi vanlige kan kjøpe.
Klikk her for å svare