Hei, tenkte å lage et vindu i en eksisterende trevegg med glassbetong. Tenkte å bruke plastlister og lim. Men hvordan legger man den siste raden på siden og oppe. Skal jeg ha en bevegelig f.eks. latex fugemasse på alle sider unntatt nederst eller? Blir det stabilitet i vinduet da? Eller tenker jeg helt feil nå... Fester man plastlisten med skrue mot kantene, som en ramme, deretter limer hvert blokk med list...

Hei! Lagde du vinduet ditt av glassbetong? Er nysgjerrig på om du har noen erfaringer å dele? Tenkte nemlig å bygge et høyt smalt "vindu" av glassbetong på en side av en bod jeg planlegger å bygge. Og er usikker på hvordan jeg bør tette.

Hvorfor ikke vanlig vindu!?

Jonatan79 skrev:
Hvorfor ikke vanlig vindu!?
Derfor det ble bedre og penere med dette :-)

Edit: Forstod senere at du svarte Jonas_80 :-)

Sist redigert:
Jonas_80 skrev:
Hei! Lagde du vinduet ditt av glassbetong? Er nysgjerrig på om du har noen erfaringer å dele med deg? Tenkte nemlig å bygge et høyt smalt "vindu" av glassbetong på en siden av en bod jeg planlegger å bygge. Og er usikker på hvordan jeg bør tette.
Gikk kjempebra! Nå er jo mitt inne i en gang, og dette vinduet munner ut til kjelleren. Men lagde bare rammen med målene på listene+glassene. Så er det bare å lime, og så fugde jeg med vanlig fugemasse.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.