Hei!
Vi er midt i byggingen av vårt hus. Huset kommer fra en husprodusent med ferdige elementer. Jeg er litt usikker på hvor godt arbeidet er gjort for å lappe sammen vindsperreskiven mellom de to ulike elementene. De har på enkelte steder brukt diffusjonsteip, noen steder tettskum og noen steder er det fortsatt sprekker. Festene fra de ulike modulene sitter fortsatt igjen samt noen spiker.

Fasaden på et halvferdig hus med synlige skjøter mellom elementene, hvor noen er teipet med dampsperreteip, og enkelte er åpne eller skummet.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.