Vi skal bytte ut et slitent plast spenntak fra 1980 mot en slags malt takpanel. Noen som har erfaring med dette? Hornbach har bare foliert takpanel, Bauhaus har både foliert og malt. Hva er å foretrekke? Jeg så på et svensk som het....hmmmm Hubonit eller noe sånt, noen som har brukt dette?
/Crille