Det er en frittstående isolert badstue.
Min tanke var å sette badstufolie først, så lekter, deretter panel. Og etter det skru en våtromsgips direkte på panelet for å feste steinene på.
Høres det ut som en idé eller har dere andre forslag? Må jeg for eksempel distansere ut gipsen fra panelet en bit for at det ikke skal bli for varmt?