L Nichlas123 skrev:
Ja, jeg kanskje holder på å ta meg vann over hodet... Slik ser det ut inne..

Det skal tillegges at taket bukter innover, gammelt eternittak, og grunnen er nok ikke heller den beste..
Så det kanskje er et rivningsobjekt...
Dere ser vajerne tvers over. Ser man på fasaden utenfra så er den bølget, så å si.

Her er lenken til annonsen iallfall: [lenke]

Jeg kanskje trekker meg, hehe.
Hvor mange leiligheter hadde du tenkt deg, 3-4 stk?
Egen inngang til hver leilighet?
Vajerne og stolpene vil påvirke hvordan du kan gjøre planløsningen for leilighetene.

Er det vanskelig å skisse en god planløsning så ville jeg droppet det bare på grunn av det.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.