Ja, jeg kanskje holder på å ta meg vann over hodet... Slik ser det ut inne..
Det skal tillegges at taket bukter innover, gammelt eternittak, og grunnen er nok ikke heller den beste..
Så det kanskje er et rivningsobjekt...
Dere ser vajerne tvers over. Ser man på fasaden utenfra så er den bølget, så å si.
Her er lenken til annonsen iallfall: [lenke]
Jeg kanskje trekker meg, hehe.