Vurderer å mure opp en vegg i stuen alternativt også en badstuevegg i leca og la den være som den er. Kunne blitt veldig stilig. Dog vil det jo smuldre litt om man er og rører ved den. Hva tror dere? Er jeg på vidda
Noen som har sett det noe sted? Blir man lei så er det jo bare å pusse eller kle den med noe annet materiale.
Så her altså, bare uten pussen (ikke min blogg).
http://jv12.webblogg.se/images/2009/img_6558_39649914.jpg
Så her altså, bare uten pussen (ikke min blogg).
http://jv12.webblogg.se/images/2009/img_6558_39649914.jpg
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Lekkert? Nja...
Smaken er jo personlig, men jeg synes det er stygt. Veldig stygt. I tillegg blir det en skikkelig samlingsplass for støv, insekter, spindelvev, ja ufresht rett og slett.
En fordel er jo at du ikke trenger å bekymre deg for at spikermerker etter bilder og lignende vises
Synes du virkelig at det er pent?
Smaken er jo personlig, men jeg synes det er stygt. Veldig stygt. I tillegg blir det en skikkelig samlingsplass for støv, insekter, spindelvev, ja ufresht rett og slett.
En fordel er jo at du ikke trenger å bekymre deg for at spikermerker etter bilder og lignende vises
Synes du virkelig at det er pent?
ullberg
Verktøyentusiast
· Stockholm
· 4 026 innlegg
ullberg
Verktøyentusiast
- Stockholm
- 4.026 innlegg
Jeg tror det blir ganske tydelig "kjellerfølelse" på den, og det er vel der du finner eksempler, kan komme på minst to venner som har slik i sine kjellere (vel, og jeg har det jo selv i en lavere variant i krypkjelleren). Har dessverre ikke noen bilder av det så vidt jeg vet.
Dog kanskje jeg ikke klarer å se potensialet nettopp fordi jeg bare har sett det i nettopp kjellere, kanskje blir det helt annerledes med mer normalt lysinnslipp. Stereo / TV-benker har jeg forsåvidt sett i stablet leca, også da synes jeg det gir viss kjellerfølelse.
Men test du, hvis du gidder å mure, som du sier er det jo "bare" å pusse over, og en pusset vegg kunne jeg selv tenke meg (og den kunne godt være upusset, dog tror jeg man trenger noen behandling for at den ikke skal støve).
/U
Dog kanskje jeg ikke klarer å se potensialet nettopp fordi jeg bare har sett det i nettopp kjellere, kanskje blir det helt annerledes med mer normalt lysinnslipp. Stereo / TV-benker har jeg forsåvidt sett i stablet leca, også da synes jeg det gir viss kjellerfølelse.
Men test du, hvis du gidder å mure, som du sier er det jo "bare" å pusse over, og en pusset vegg kunne jeg selv tenke meg (og den kunne godt være upusset, dog tror jeg man trenger noen behandling for at den ikke skal støve).
/U
Hvor mange syntes at en grå betongvegg eller et grått pusset betonggulv var stilige for 10 år siden?
I dag er det det heteste man kan ha og man ser dem i hvert eneste interiørmagasin.
Lecan er jo så sterkt forbundet med kjellerfølelse men jeg tror den kan bli skikkelig stilig om man tør å slippe den inn i hjemmets øvrige kroker. Tror den kan bli fin i riktig miljø.
I dag er det det heteste man kan ha og man ser dem i hvert eneste interiørmagasin.
Lecan er jo så sterkt forbundet med kjellerfølelse men jeg tror den kan bli skikkelig stilig om man tør å slippe den inn i hjemmets øvrige kroker. Tror den kan bli fin i riktig miljø.
Ja vi får se hvordan det blir med det. Antagelig feiger man ut i siste sekund 
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Klikk her for å svare