lopec
Som tittelen.

gipset er kex, kommer ikke inn mer vann.

så trekk ned innertaket for å sikre tørking, og vær fornøyd med det. Eller må hele gipsplaten byttes? Meninger?
 
  • Veggen viser tegn til vannskade med misfarging og flekker under et hvitt takbrett. En eske med magasiner er synlig nederst.
bytt gipsen som er fuktskadet
 
BirgitS
Har du vært i kontakt med forsikringsselskapet?
 
lopec
BirgitS BirgitS skrev:
Har du vært i kontakt med forsikringsselskapet?
japp, først konsultasjon med naboen (vegg mellom våre garasjer/boder i tilknytning til huset) så forsikringsselskap.

Dokumenter, riv, dokumenter, fikse, dokumenter.

send inn alle bilder, egenandel 1800spänn.
 
BirgitS
Har ikke forsikringsselskapet noen mening om hvor mye som rives bort?
De burde være ivrige etter å sørge for at alt er tørt før gjenoppbygging, slik at det ikke blir mugg eller andre problemer i fremtiden.
 
lopec
Tror mange ringte folksam i går iom det lille regnet som kom lenger sør så saksbehandleren kanskje ikke tenkte hele veien.

Nåværende situasjon er at jeg har revet ned det meste. Kom dog på at rommet ble renovert i 2018 av forrige eier i en forsikringssak, lekkasje fra tak... så sitter akkurat nå i telefonkø med to forskjellige selskaper for synes at dette kanskje er noe som burde blitt utbedret da men slurvet med iom at det nå igjen har kommet inn vann.
 
  • Liker
BirgitS
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.