Skal legge et floore golvskive system med 16mm slange, noen som vet hvordan jeg skal tenke
på returen, dvs der samtlige slanger (4 stk) 2 sløyfer går sammen og videre til shunten, hvor tett kan man legge
slangene? i øvrige rommet er det i golvskivene utfresede spor så der blir det jo en bestemt avstand, men tenker
der jeg går sammen med slangene mot shunten hadde det jo vært bra om man kunne frese egne spor og tette til avstanden, men finnes det noen "regel" som sier en viss avstand mellom slangene?
// Daniel