Hei!

Vi har problemer med at regnvann lekker inn ved balkongen og ned i gangen under. Jeg har fått tips om å legge takpapp på balkonggulvet og opp et stykke på veggen under ytterfasaden.

Når vi var og sjekket i byggevarehus finnes det flere forskjellige typer papp, så hvilken skal jeg velge?

Identifiser hvor og hvordan det lekker. Deretter kan riktig tiltak settes inn.
Et bilde av hvordan det ser ut kan hjelpe til med å forstå problemet ditt og dets omfang.

Hva slags balkong er det? Bjelkelag? Betongbalkong på trehus? Er det plass til å legge et overflatelag over pappen (terrassebord eller annet)?

F falkn skrev:
Hva slags balkong er det? Bjelkelag? Betongbalkong på trehus? Er det plass til å legge et overflatesjikt over pappen (terrassegulv eller annet)?
Akkurat denne delen er et gammelt hus med liggende tømmer, balkongen er en tilbygg fra 40-tallet og har betonggulv.

akkurat nå har denne eldre husdelen eternittplater som jeg kommer til å ta ned og siden jeg fikk ideen om takpapp på balkonggulvet og opp på veggen så tenkte jeg å begynne med denne delen.
Svar på ditt andre spørsmål er ja, terrassegulv eller lignende får plass over pappen.

Dør med avskallet maling og mosevekst på betongsykkel. Vannlekkasje over ytterdør med trepanel og glassfelt. hei! gamle bilder. Ingen mose eller lignende på balkongen. Det lekker fra balkong ned til ytterdør. Vi har hatt snekkere på plass, så det er ikke noe vi har funnet på selv.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.