Hei!
Vi har problemer med at regnvann lekker inn ved balkongen og ned i gangen under. Jeg har fått tips om å legge takpapp på balkonggulvet og opp et stykke på veggen under ytterfasaden.
Når vi var og sjekket i byggevarehus finnes det flere forskjellige typer papp, så hvilken skal jeg velge?
Vi har problemer med at regnvann lekker inn ved balkongen og ned i gangen under. Jeg har fått tips om å legge takpapp på balkonggulvet og opp et stykke på veggen under ytterfasaden.
Når vi var og sjekket i byggevarehus finnes det flere forskjellige typer papp, så hvilken skal jeg velge?
Akkurat denne delen er et gammelt hus med liggende tømmer, balkongen er en tilbygg fra 40-tallet og har betonggulv.F falkn skrev:
akkurat nå har denne eldre husdelen eternittplater som jeg kommer til å ta ned og siden jeg fikk ideen om takpapp på balkonggulvet og opp på veggen så tenkte jeg å begynne med denne delen.
Svar på ditt andre spørsmål er ja, terrassegulv eller lignende får plass over pappen.
Skulle foreslå en sveiset papp, f.eks. https://eurotema.se/produkter/temaflex-sbs5500/
Sikt på 30 cm oppbrett så får dere god beskyttelse lenge fremover.
Sikt på 30 cm oppbrett så får dere god beskyttelse lenge fremover.
Klikk her for å svare