Hei!
Jeg er ny på forumet og fullstendig ukunnig — jeg ber derfor om deres kunnskap.
Jeg bor i en borettslagsleilighet fra -65 og har nylig malt om leiligheten. Jeg benyttet også anledningen til å bytte gulvlister og la merke til et for meg merkelig materiale i den ene innerveggen. På innsiden av veggen sitter det et element og vindu øverst. På motsatt side er det en balkong.
Vet dere hva dette er for materiale?