Bedreviter
· östergötland
· 2 774 innlegg
Enig.. er det mykt?
Hobbyelektriker
· E
· 15 371 innlegg
Synes nok det ser ut som treetex.
Det der ser ut som byggboard fra 70-tallet, en mellomting mellom Treetex og masonitt. Har slike i alle vegger i huset mitt fra 1979. !2-13 mm tykk.
Hobbyelektriker
· E
· 15 371 innlegg
Jeg ville først mistenke ev fukt, sviller, og ev lim som kan reagere og avgi type hest/stall lignende lukt men i en sommerhytte kan det være litt vanskelig som sagt.
Det du har er byggboard og vi har samme i vår villa. Lukter ikke men avhenger såklart av om det har blitt utsatt for røyking eller lignende.
Det du har er byggboard og vi har samme i vår villa. Lukter ikke men avhenger såklart av om det har blitt utsatt for røyking eller lignende.
Klikk her for å svare

