Jeg bygger akkurat nå en gjestehytte og bod på tomten, som et rekkehus omtrent, 20 + 15 med tømmerpanel.

Vi bor på landet og kan gjøre litt som vi vil utenfor "rammene"..
Alt er i "Dalastil", men vi liker også det asiatiske litt.

Datteren er en 17 år gammel anime-tegner.. "Hvorfor ikke lage 2 Gripen/draget silhuetter i hver ende!?" sa hun.
Ja si det..

Ga henne en bjelkelagplate.. hva kan den være.. 57x1150, å tegne på?

UANSETT!

Hva lager vi silhuetten i???

Den vil jo bli boltet mot gavlbrettene/taket...men vi vil jo ikke at den faller fra hverandre etter 4 år..

Byggfiner kryssvis skrudd?

osv..

osv..

Kom med ideer nå...

To silhuetter av drager i svart og rød, plassert ved siden av hverandre, som kan tenkes å brukes i et byggeprosjekt der man kapar den nedre delen.
Typ. gjetter jeg.
Men man kapper halve nederdelen gjetter jeg...

Sist redigert:
Plåt, kanskje 5 - 10 mm tykk
Formplywood
Hvis du vurderer vanlig plywood, må den være av marinkvalitet for å holde i lengden

Jeg skulle laget hjemmelaget limtre i trykkimpregnert, og figursaget, men da må figuren tilpasningstilpasses slik at man får en fornuftig holdfasthet, for eksempel ved å rette ut halsen. Det blir jo et rimelig vindfang.

Jeg tror det høres ut som en perfekt oppgave å vannslipe i plåt. Det finnes sikkert firmaer der du bor som kan hjelpe deg med det, det er uventet billig!

Vannskjæring av metallplate med to dyser som kutter presist ved hjelp av høytrykksvann.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.