Så, vi har revet opp den 35 år gamle terrassen. Skikkelig råtten på enkelte steder... Delvis fordi bjelkene lå direkte i jorden eller på berget noen steder. Dette er vanskelig å komme unna, da vi ikke har noe lyst på fjellboring eller sprengning. Så til spørsmålet; finnes det noe uorganiske materialer å bruke til bjelkene?
Bare å grave ut til rett nivå. Blir det litt lavt sånn at det sluttet mot plenen, så må du i ytterkant sette en bit platonmatte rett ned som beskytter treverket. fungerer bra for at ikke jorden eller annet synker ned underL Lowika skrev:
Gressplenen er ikke problemet. Fjellet og terrassedøren i kombinasjon er problemet
Det går ikke an å grave i fjell, og bygger jeg opp for mye vil vi ikke kunne åpne terrassedøren, og jeg vil ikke ha tredekket i nivåer (kommer bare til å slå tærne av meg)
Klikk her for å svare

