Hei!
Tok ned innertaket i renoveringsobjektet mitt på grunn av noen mistenkte ujevnheter i taket. Helt riktig viste også lektene tegn på å ha vært våte, men de var nå tørket opp. Tok bort lektene og støtte da på isolasjon av sagflis og kalte inn en sugebil. Nå som alt er avdekket, ser man hele veien opp til yttertakets sperrer. Det ser ut som vann over lang tid har lekket inn ved en av takstolene og rent langs den ned til ytterveggen.
Vet for lite om veggens konstruksjon. Hva tror dere, finnes det isolasjon inni som kan ha blitt skadet av vannet? Og bør jeg bryte opp veggen, eller kan jeg bare la den være? Er et teglhus fra 1957.
 
  • Vannskadet treverk i taket, fjernet panel, eksponert bjelke; fukt flekker på vegg og utsatt elektrisk ledning. Viser vannlekkasje i renoveringsprosjekt.
Veldig vanskelig å svare på.. Vann kan renne langt.
Med tanke på de omfattende arbeidene dere gjør, så hadde jeg fjernet en plate på innerveggen og undersøkt for å forsikre meg.

Er yttertaket utbedret?
 
  • Liker
Nya husägaren
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.