Har et i prinsippet umulig prosjekt foran meg.. Skal pynte opp trappehuset ned i kjelleren og hadde tenkt å isolere og kle inn trappen ovenfor. Har prøvd å finne ut hvordan jeg skal kunne gjøre dette på best mulig måte men har kjørt meg fast. Den ene siden av trappen har vangestykker man kunne feste takpanelet i, men den andre siden har ingenting å feste i og jeg kan ikke se for meg hvordan jeg skulle feste en bjelke. Hvordan ville dere gjort det?

• Trapphus ned i kjelleren med trepanel på veggen, hvitmalt tretrapp, brannslukningsapparat montert på veggen og rekkverk langs trappen.
  • Trappeoppgang til kjeller med hvite trinn, trepanelvegg og svart rekkverk. Dør i bakgrunnen. Elektriske ledninger ved siden av trappen.
  • Tretrapp med synlige hvite isolasjonsplater og en side med trepaneler. Venstre side har vagnstycke for mulig festing av takpanel.
  • Trapphus med hvite trappetrinn og loddrett trepanel på en side. Den andre siden er dekket av hvitmalt vegg. Mangler fester for isolering.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.