Hei,

Vi har nettopp kjøpt hus. Huset er i dag et teglhus der vi skal løfte taket og legge liggende ytterpanel på hele fasaden. Jeg har sett flere hus med stående panel der man bruker flere ulike dimensjoner (ulike bredder på planken) for å skape liv til fasaden. Jeg synes dette er veldig pent og lurer på hvordan det ville sett ut på en liggende panel. Er det noen som har erfaring med dette? Hadde satt pris på et bilde!

Takk for hjelpen!

Maria
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.