Hei!
Jeg har en del trykkimpregnert trevirke igjen fra da jeg bygde tredekk. Hvordan har det (samt garasjen) det med å bli oppbevart innendørs i Garasjen? Oppvarmet holder cirka 17 grader nå.
Jeg har en del trykkimpregnert trevirke igjen fra da jeg bygde tredekk. Hvordan har det (samt garasjen) det med å bli oppbevart innendørs i Garasjen? Oppvarmet holder cirka 17 grader nå.
Nybygger
· Västmanland
· 212 innlegg
Om det blir liggende lenge er det bra om du kan holde det stramt. Typ lekter og stropper. Liggende rett opp og ned blir det båtvirke av dem..
Klikk her for å svare
