Dannnnnnne
Hei!

Jeg har en del trykkimpregnert trevirke igjen fra da jeg bygde tredekk. Hvordan har det (samt garasjen) det med å bli oppbevart innendørs i Garasjen? Oppvarmet holder cirka 17 grader nå.
 
Virket har det vel bra... har antagelig tørket.

/ATW
 
Garasjen har det….ganske vanskelig å svare på uten å ha hilst på i garasjen! Hva mener du egentlig?
 
Den eneste risikoen er vel om man sleper inn en mengde sjøvåt trykt virke og har dårlig ventilasjon... det er jo en hel del vann.

/ATW
 
Om det blir liggende lenge er det bra om du kan holde det stramt. Typ lekter og stropper. Liggende rett opp og ned blir det båtvirke av dem..
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.