Hei hei

Kan komme over store mengder forsinkede treskruer fra polske Klimas til en eksemplarisk pris. Har tenkt å bruke disse utendørs. Er det noen som har testet? Finner ingen steder om disse er for utendørs- eller innendørs bruk.

Gunnar Gran

De lager dem for utendørs og innendørs bruk. Kvalitativt veldig bra. De biter seg godt inn i treverket. Og jeg sier ikke det fordi jeg er polsk. Bedre enn byggmax, som jeg pleide å bøye med fingrene. Da jeg gikk for å reklamere, så de på meg som en sterk mann i butikken. Siden den gang har de tjent meg bedre... :-D.

• Liker
Gunnar Gran
  • Laddar…
S sturnus skrev:
They make them for outdoor and indoor use. Qualitatively very good. They bite into the wood very well. And I'm not saying that because I'm Polish. Better than byggmax, which I used to bend with my fingers. When I went to advertise, they looked at me as a strongman in the store. Since then they serve me better... :-D.
Takk for informasjonen! Da er de ikke ukjente iallfall :)

Hvordan vet jeg om deres skruer er for utendørs- eller innendørsmiljø? Finner ingenting som viser klassifisering eller lignende, det eneste jeg finner er at de har zn-belegg. Har også sett i deres produktdatablad uten hell.

Jeg ringte selskapet. De skal sende meg en katalog på e-post, men fra samtalen vet jeg at ca 80% er egnet utendørs. Også med økt risiko for korrosjon. Når jeg er i Polen, kjøper jeg dem for å fylle lageret. I tillegg har de voksing, noe som gjør det lettere å skru!

• Liker
Gunnar Gran
  • Laddar…
Kult! Skriv gjerne når du har hørt mer.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.