2.127 lest ·
4 svar
2k lest
4 svar
Treskrue fra polske KLIMAS - bra eller anus?
De lager dem for utendørs og innendørs bruk. Kvalitativt veldig bra. De biter seg godt inn i treverket. Og jeg sier ikke det fordi jeg er polsk. Bedre enn byggmax, som jeg pleide å bøye med fingrene. Da jeg gikk for å reklamere, så de på meg som en sterk mann i butikken. Siden den gang har de tjent meg bedre... :-D.
Takk for informasjonen! Da er de ikke ukjente iallfallS sturnus skrev:They make them for outdoor and indoor use. Qualitatively very good. They bite into the wood very well. And I'm not saying that because I'm Polish. Better than byggmax, which I used to bend with my fingers. When I went to advertise, they looked at me as a strongman in the store. Since then they serve me better... :-D.
Hvordan vet jeg om deres skruer er for utendørs- eller innendørsmiljø? Finner ingenting som viser klassifisering eller lignende, det eneste jeg finner er at de har zn-belegg. Har også sett i deres produktdatablad uten hell.
Jeg ringte selskapet. De skal sende meg en katalog på e-post, men fra samtalen vet jeg at ca 80% er egnet utendørs. Også med økt risiko for korrosjon. Når jeg er i Polen, kjøper jeg dem for å fylle lageret. I tillegg har de voksing, noe som gjør det lettere å skru!
Kult! Skriv gjerne når du har hørt mer.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Feste bærende bjelker, fransk treskrue/vognbolt
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Fransk treskrue eller vognbolter?
Någon som köpt pool från polska företaget Plast-Pol?
Pool -
Dimensjon fransk treskrue bærende lekt skjermtak
Håller franska träskruven
Altan & Uteplats