Som dere ser har garasjen tatt opp et hull i taket for min spiraltrapp... Men samtidig har jeg nå vanskeligheter med å komme på hvordan jeg skal gjøre det fint rundt den skårne kanten. Å sette en vanlig trelist er ikke å tenke på, men har dere noen erfaringer eller ideer?
Som dere ser har garasjen tatt opp et hull i taket for min spiraltrapp... Men samtidig har jeg nå vanskeligheter med å finne ut hvordan jeg skal gjøre det pent rundt den skårne kanten. Å sette en vanlig trelist er ikke aktuelt, men har dere noen erfaringer eller ideer?
jeg hadde laget egne lister av limtre, sagde ut riktig radius og bredde og deretter freste dem.
Høres helt riktig ut men en slik arbeidsinnsats føles feilprioritert akkurat nå... Jeg skulle derfor ønske meg noe fleksibelt/bøyelig materiale... Grov tamp er kanskje ikke helt feil om ikke noen andre har noe fleksibelt materiale å foreslå.
Hehe, nei men alvorlig - tynn plyfa (4mm) saget i remser. Rette remser som skal bøyes og bøyde remser på oversiden, limt i hjørnet, skrudd i underlaget, slipt/sandpapiret og kanskje malt
kanskje?
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.