Hei!
Har fått høre av naboene ved vårt nybygg at treverket og asfaboarden har ligget ute siden fredag, uten presenning.

Det har regnet som bare det her på vestkysten og mitt spørsmål er selvsagt: Hvordan påvirker det treverket?? Vil det kunne bli skikkelig tørt, med tanke på at de skal bygge ferdig yttervegger og legge på taket innen en to-ukersperiode. Hva blir følgene hvis det ikke blir ordentlig tørt? Hvor alvorlig er dette egentlig?
Jeg har naturligvis malt opp det verste scenariet... men jeg overreagerer kanskje? Håper det... :-/
Svært takknemlig for svar i løpet av dagen, da jeg skal opp og ta snekkeren i øret i kveld...
//Helena