Hei!

Har fått høre av naboene ved vårt nybygg at treverket og asfaboarden har ligget ute siden fredag, uten presenning. :o Det har regnet som bare det her på vestkysten og mitt spørsmål er selvsagt: Hvordan påvirker det treverket?? Vil det kunne bli skikkelig tørt, med tanke på at de skal bygge ferdig yttervegger og legge på taket innen en to-ukersperiode. Hva blir følgene hvis det ikke blir ordentlig tørt? Hvor alvorlig er dette egentlig?

Jeg har naturligvis malt opp det verste scenariet... men jeg overreagerer kanskje? Håper det... :-/

Svært takknemlig for svar i løpet av dagen, da jeg skal opp og ta snekkeren i øret i kveld...

//Helena
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.