Støvet fint når vi gjorde det sistnevnte i tretex
Luftveiene har nok ikke hentet seg ennå! Men det var det på den annen side verdt, ingen flytting av karmer, lister el dyl og med nøye remsing og sparkling av "rennene" synes ingenting av inngrepet heller.
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1118256554;start=3#3
Betongsporfrese
1495,- på Jula
...ja, det fungerer på tegl.
Betongsporfrese
1495,- på Jula
...ja, det fungerer på tegl.
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg
Jeg er veldig fornøyd med min.MegaZap skrev:
Da jeg jobbet som installasjonselektriker for noen år siden hadde jeg en Hitachi (tror jeg det var), men denne er minst like bra synes jeg.
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg
Ja, selvfølgelig tar det litt tid.
Jeg har aldri gjort et helt hus med sporfres, vi gjorde bare bad fra den tiden (før ROT-fratrekket forsvant).
Så dessverre har jeg ingen oppfatning om hvor lang tid det kan ta.
Prøv å stille spørsmålet i EL-forumet, der er det kanskje noen som kan gi et svar.
Jeg har aldri gjort et helt hus med sporfres, vi gjorde bare bad fra den tiden (før ROT-fratrekket forsvant).
Så dessverre har jeg ingen oppfatning om hvor lang tid det kan ta.
Prøv å stille spørsmålet i EL-forumet, der er det kanskje noen som kan gi et svar.
Om du er veldig godt forberedt og vet akkurat hvordan du vil ha elen og hvor rørene skal legges, burde selve fresingen ta under seks dager. Men det er nok ikke slik jeg ville gjort det. Jeg holder på å renovere leiligheten min og tar i stedet rom for rom, inkludert ny el og nettverk, maling, gulv osv.MegaZap skrev:
Regn med enorme mengder med støv og at alle møbler må fjernes eller plastes inn ordentlig.
Oi, det var lengre tidsestimering enn jeg hadde regnet med, vi får se.
Med tanke på støvet så er det et mindre problem da huset kommer til å være tomt frem til all renovering er ferdig.
Så er det bare rør for strøm og eventuelt lyd som jeg kommer til å dra. Nettverk og telefoni fungerer bra trådløst og vil neppe bli dårligere i fremtiden
Med tanke på støvet så er det et mindre problem da huset kommer til å være tomt frem til all renovering er ferdig.
Så er det bare rør for strøm og eventuelt lyd som jeg kommer til å dra. Nettverk og telefoni fungerer bra trådløst og vil neppe bli dårligere i fremtiden
Klikk her for å svare