Hei!

Vårt nybygg kommer til å få en trefasade med både hvit "funkispanel" og partier med liggende panel.

Mine spørsmål er da hvilken farge skal man bruke til den hvite stående? Slamhvitt, eller hva er best?

Den liggende da. Hva ligger prisene på for lerk resp. sedertre? Er det noen som vet??
Hva kan man ellers bruke for farge for å få den rette looken? Lasur, olje med pigment?
Blir det ikke penest med høvlet panel på den?

Hjelp?

Mvh
 
Vi skal også ha lerk på visse deler av fasaden men som mindre biter slik at det ser ut som fiskeskjell. Har ikke sjekket prisen på dette og skulle også gjerne hatt en omtrentlig pris.
 
Priseksempel lerk:
Fjellpanel, 16x120: 22:-/m
Gavelpanel, 22x120: 24:-/m
Terrassebord, 28x120: 28:-/m
Priser fra: Woody Bygghandel og gjelder sibirisk lerk. ;)
 
Advarsel til dere som har tenkt å velge Lerk, om dere skal olje lerk, sørg da for å få en olje som er beregnet for denne tretypen.

Vår nabos terrasse ble kullsvart p.g.a. en dårlig informert selger....
 
Svart? linolje 45% + terpentin ?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.