Hei!
Vårt nybygg kommer til å få en trefasade med både hvit "funkispanel" og partier med liggende panel.
Mine spørsmål er da hvilken farge skal man bruke til den hvite stående? Slamhvitt, eller hva er best?
Den liggende da. Hva ligger prisene på for lerk resp. sedertre? Er det noen som vet??
Hva kan man ellers bruke for farge for å få den rette looken? Lasur, olje med pigment?
Blir det ikke penest med høvlet panel på den?
Hjelp?
Mvh
Vårt nybygg kommer til å få en trefasade med både hvit "funkispanel" og partier med liggende panel.
Mine spørsmål er da hvilken farge skal man bruke til den hvite stående? Slamhvitt, eller hva er best?
Den liggende da. Hva ligger prisene på for lerk resp. sedertre? Er det noen som vet??
Hva kan man ellers bruke for farge for å få den rette looken? Lasur, olje med pigment?
Blir det ikke penest med høvlet panel på den?
Hjelp?
Mvh
Klikk her for å svare