Hva dere enn gjør, ikke ta for bred panel, huset ser så forbannet tungt ut da når man har lockpanel.
Vi kjører på vanlig stående panel med faset notlekter. 22x145 for panelen og 16x45 på lektene. Håper det blir bra.....
Vi kjører på vanlig stående panel med faset notlekter. 22x145 for panelen og 16x45 på lektene. Håper det blir bra.....
Klikk her for å svare