jeg skal kle om huset mitt og lurer litt på hva man skal ha for dimensjoner på en lock panel???

Hva er vanligste dimensjonen på under respektive lock????

Takk for tips, også med bilder
 
Vanligste er vel at man kjører 22x120 både som under- og overbord.
Vi har en smalere underbord - 70 mm og en bredere overbord på 120 mm. Men det er jo en smakssak hvordan man vil at panelet skal se ut.
 
Hva dere enn gjør, ikke ta for bred panel, huset ser så forbannet tungt ut da når man har lockpanel.

Vi kjører på vanlig stående panel med faset notlekter. 22x145 for panelen og 16x45 på lektene. Håper det blir bra..... ;)
 
om man setter 22x 120 hvor mye skal lokkene overlappe panelet???
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.