Hei alle sammen!
Jeg er ganske ny når det kommer til bygg, materialer og fiksearbeid.
Tenkte å høre om noen kan hjelpe meg.
I kjelleren i huset fra -44 har vi noen løsninger nær gulvet. Det ble drenering på 90-tallet, men det er mye plastbelegg og maling som ikke slipper gjennom fukt. Jeg vil gjette at det er derfor det har løsnet? Hva tror dere?
Så lurer jeg på om man kan se hvilket materiale det er? Altså, hva skal jeg bruke for å fikse det etter jeg har slipt bort malingen? Se de to første bildene.
Hovedspørsmålet: i et rom er veggen ikke hard, men høres hul ut. Gravde ut med en kniv og fant tre? Er det gips med trestendere inni? Noen som vet hva det er snakk om, og kan jeg bare rive det? Se de siste to bildene.
Takk på forhånd!
Jeg er ganske ny når det kommer til bygg, materialer og fiksearbeid.
Tenkte å høre om noen kan hjelpe meg.
I kjelleren i huset fra -44 har vi noen løsninger nær gulvet. Det ble drenering på 90-tallet, men det er mye plastbelegg og maling som ikke slipper gjennom fukt. Jeg vil gjette at det er derfor det har løsnet? Hva tror dere?
Så lurer jeg på om man kan se hvilket materiale det er? Altså, hva skal jeg bruke for å fikse det etter jeg har slipt bort malingen? Se de to første bildene.
Hovedspørsmålet: i et rom er veggen ikke hard, men høres hul ut. Gravde ut med en kniv og fant tre? Er det gips med trestendere inni? Noen som vet hva det er snakk om, og kan jeg bare rive det? Se de siste to bildene.
Takk på forhånd!
Klikk her for å svare



