Har begynt å se litt på renoveringsalternativer for vår 70-talls furutrapp. Det er en åpen trapp og den luftigheten ønsker vi å beholde. Tenker å male sidestykkene hvite og sette mørkebrune trapperenoveringslaminater på trinnene. Men ingen steder finner jeg noen instruksjoner om hvordan man gjør med trinnens underside? Jeg vil helst ikke male undersidene hvite, synes det gir et rotete inntrykk. Helst vil jeg ha også trinnens underside i den mørke trefargen. Å beise nåværende trinn i en mørk nyanse er dessverre utelukket da trinnene er veldig slitt og ingen sliping i verden hadde klart å få det pent. Men går det ikke an å få til en løsning med undersidene i samme trapperenoveringsmateriale som oversidene? Noen som vet? Noen med bilder?
 
Sett ditt laminat på undersiden så er det klart
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.