Hei!
Nå når jeg har fjernet malingen ser jeg en sprekk ca 10 cm lang, i tretrappens vange (vet ikke hva slags tre det er).
Tenkte selvfølgelig at jeg skulle fylle sprekken med noe, men spørsmålet er hva? Har kjøpt trefyllmasse for mindre skavanker og hull, men hva skal jeg bruke som fyllmateriale til sprekken? Leste at noen hadde brukt epoxy til dette. Men hvilke produkter er å anbefale, og hvor finner jeg dem i så fall?
Så har jeg også en betraktning rundt trinnene som er spikret i dag. Jeg vil fjerne knirkingen i dem og tenkte å forbore litt for å sette skruer også. Kan man gjøre det eller finnes det noen risikoer? Hvis det går, går det å bruke treskruer eller hva slags skruer skal man bruke?
Kanskje selvfølgelig for dere som holder på med sånt, men jeg er veldig noob når det gjelder trapper.
Takknemlig for hjelp!
