Jeg ville vært takknemlig for tips om trapper. Hvor kan man kjøpe til en god pris? Noen som har kjøpt trapp fra Polen?

Vi har bestilt en trapp fra en produsent i Björklinge. De bygger på stedet og har veldig gode priser. Vår vil koste ca 17 000:- inkludert eiketrinn. Jeg husker ikke hva firmaet het, men det er neppe mange trappeprodusenter i Björklinge.

Arlington_Cowgirl skrev:
Vi har bestilt trapp fra en produsent i Björklinge. De bygger på stedet og holder meget bra priser. Vår vil koste ca 17 000:- inkludert eiketrinn. Jeg husker ikke hva firmaet het, men det finnes vel ikke så mange trappeprodusenter i Björklinge.
Høres klart interessant ut, de anslagene vi har fått ligger over 30000:- for en trapp med eiketrinn.

Kan det være noen av disse (fra Eniro)
-Ekens Snekkeri & Bygg - Uppsala
-Forsbybro Snekkerifabrikk Roland Ekfeldt - Uppsala
-K Lind Spesialsnekkeri - Uppsala
-Åstrands Sag & Snekkeri AB, Brødrene - Uppsala

Mvh
Fredrik

Vi har akkurat bestilt en trapp fra Idéhuset tele: 070-7918712. Pris ca 20.000 kr med montering + rekkverk med håndløper. Det er en ubehandlet furutrapp med 13 trinn. Firmaet er lokalisert på Värmdö, men han kommer hjem og tar alle mål og gir forslag.

Save: Hvordan gjør dere med den ubehandlede trappen. Vi har også bestilt en ubehandlet trapp med opptrinn og tenker å lakkere den hvit og beise trinnene i eikestil. Hvordan hadde dere tenkt å gjøre med trappen, lakkere??? lasere???. Vurderer å levere den inn for lakkering før montering, men har ikke funnet ut prisen ennå.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.