Hei, vi skal bygge en ytterligere terrasse rundt huset vårt.
Høyden på terrassen vil være ca. 2,5 m høy. Vi trenger en trapp ned til hagen og lurer på hvordan vi smartest bygger denne. Skal den være delt i to forskjellige deler eller en lang trapp?

//A
 
Bilder? Værstreker? Vilplan er hyggelig men tar selvfølgelig plass. Trappformelen for å få til en komfortabel trapp å gå i.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.