Hei, vi skal bygge en ytterligere terrasse rundt huset vårt.
Høyden på terrassen vil være ca. 2,5 m høy. Vi trenger en trapp ned til hagen og lurer på hvordan vi smartest bygger denne. Skal den være delt i to forskjellige deler eller en lang trapp?
//A