Det er vegger. Mellom G og L er det dessuten et sjakt, usikker på formålet men kanskje går det ventilasjonskanaler eller andre installasjoner der.
Takk for svar. Hva innebærer det? Vi vil åpne opp den delen, tror du det går hvis man får godkjenning av styret?
Sjaktet (den del med en kryssende strek nærmest L) kommer du ikke til å få gjøre noe med. Det må være avskilt brannteknisk. Går sikkert ventilasjon eller VVS i den som forsyner flere leiligheter i huset.
Gjelder polkagris-markeringen/skrasseringen gjetter jeg på at det indikerer en annen type vegg.
Størstedelen av veggene kanskje er lettbetong for eksempel, mens resten er reglede gipsvegger som er skravert?
Normalt pleier jeg å tolke slike tegninger som vegger som bygges om når jeg ser en prosjekteringstegning, men dette antar jeg er tegning over hvordan det ser ut.
Størstedelen av veggene kanskje er lettbetong for eksempel, mens resten er reglede gipsvegger som er skravert?
Normalt pleier jeg å tolke slike tegninger som vegger som bygges om når jeg ser en prosjekteringstegning, men dette antar jeg er tegning over hvordan det ser ut.
Klikk her for å svare
