Jeg har noen hvelv som den forrige eieren på slutten av 80-tallet har rullet med strukturroller på struktursprekk. Strukturhøyden er ca:3-5 mm. Jeg har en liten innervegg som jeg nå tenkte å gjøre på samme måte. Er det noen som kan tipse meg om hva jeg skal bruke for sparkel? Kan "Laga Vägg" fra Finja være passende?