1.496 lest ·
4 svar
1k lest
4 svar
Tips om hvordan man gjør med elektriske ledninger i åpen trapp
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 2 705 innlegg
Hvilken type downlights? Hvordan ser trappen ut? Har dere noen L-profil på trinnene eller bare rette trinn?
om dere har L-profil noen steder kan dere legge kabelen der og sette en kvartslist over (eventuelt sage/slipe/frese bort litt inn mot kabelen så den får plass). Har dere ikke det kan dere kanskje sette det i forkant på trinnene og eventuelt legge et sagkutt under og legge kabelen der eller gjøre som om dere hadde hatt L-profil til å begynne med.
legg opp et bilde så blir det lettere å komme med forslag
om dere har L-profil noen steder kan dere legge kabelen der og sette en kvartslist over (eventuelt sage/slipe/frese bort litt inn mot kabelen så den får plass). Har dere ikke det kan dere kanskje sette det i forkant på trinnene og eventuelt legge et sagkutt under og legge kabelen der eller gjøre som om dere hadde hatt L-profil til å begynne med.
legg opp et bilde så blir det lettere å komme med forslag
Vi Har L-profil på trappen og det er egentlig ikke der jeg har problemet. Problemet jeg ser er snarere hvordan ledningene skal skjules når jeg går fra det ene trinnet til det andre, typ i vangstykket. Freser ut, setter rør og maler eller finnes det annet enklere måte?
Klikk her for å svare