Hei, jeg trenger tips om hvordan jeg skal pent kappe veggplater som skal ligge mot vangestykket. Trapp med lyse veggpaneler og hvite trinn, ønsker råd om hvordan kutte panelene pent for å passe mot vangestykket. Trapp med hvite panelvegger og håndløper, med synlige verktøy og støvler i bakgrunnen. Veggplater mot vognstykket i dempet belysning; synlig montering av interiørdetaljer.

Cheesen
N ninhuo skrev:
Hei, jeg trenger tips på hvordan jeg skal pent kappe veggplater som skal ligge mot vange.[bilde][bilde] [bilde]
En rund kvartlist.

• Liker
ninhuo
  • Laddar…
N ninhuo skrev:
Hei, jeg trenger tips om hvordan jeg skal pent kappe veggplater som skal ligge mot vanger.[bilde][bilde] [bilde]
Måle av vangeformens form, stikkesaga fra baksiden eller f.eks. senkesaga fra oversiden. Har for meg jeg brukte begge sagene. Kvartlist eller mykfug nederst deretter avhengig av hvor mye som trenger å skjules.

• Liker
ninhuo
  • Laddar…
Lag en mal av papir først. Den er billig å modifisere og f.eks. teipe på ekstra biter om man har klippet bort for mye.

• Liker
Fadai og 3 andre
  • Laddar…
Tusen takk for deres svar, kommer tilbake med bilder senere.

• Liker
FredrikR og 1 annen
  • Laddar…
Litt oppfølging
Jeg tok ned trappen da jeg oppdaget mugg oppe ved taket på en gammel trebjelke. Begynte å rive på badet fordi vi skulle renovere badet, men det endte med at vi var nødt til å rive ganske mye da vi oppdaget både mugg og råte i den gamle konstruksjonen. Så alle veggene er borte nå og jeg skal bygge opp nye, og en ny trapp kommer til oss.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.