Hei

Har lagt inn en 25mm VP i veggen og satt en boks bak LCD-TV'en. Tenkte det ville være fint å slippe å se noen ledninger.

Veggen er i teglstein og det er puss utenpå. Gjorde sporet litt grunt så når jeg skulle mure det igjen lot jeg litt ekstra ligge på som jeg tenkte å slipe bort senere. Var ikke så lett kan jeg si...

Noen tips til metode for å løse problemet? Vil få bort 1-5mm og helst skal ikke overflaten være helt glatt, men lik resten av veggen (som rå puss er altså).

Kjørte jernet med et sandpapir men kan ikke se at jeg kom noe ned i det hele tatt :)

C
Hakk bort det og puss om går nok raskest. Sement er ingen lek å slipe ned. Og bruk puss når du gjør det om igjen og puss i liv med veggen.

P.s. holder virkelig et 25mm rør for å få gjennom kontaktpluggene på kablene? Jeg er i tvil om du engang får i en nettverkskabel i et 25mm rør, og det ville jo vært kjedelig. Jeg vil anbefale en slags rektangulær kanal hvis man vil skjule kablene i veggen.

Ja det var vel egentlig hva jeg visste men håpet på noe mirakuløst :)

Jeg har tenkt å kontaktera kablene etter montering så det eneste jeg skal komme gjennom som jeg vet akkurat nå er SKX for strømmen + HDMI til min HTPC for bilde.

Du skrev at du hadde ET 25mm rør.....

Har for meg at du ikke får ha sterkstrømskabler i samme rør som signalkabler, sjekk i el eller teknikk-forumet med noen som vet.....

/Ingeniøren

Nix det blir stopp på den. Alle ledere skal være godkjent for høyeste tenkelige spenning ifølge mine kunnskaper (ikke autorisert) og hdmi kabler er ikke ok for 230V.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.