Hei,
Har et hus fra 1945, har lenge gått og fundert på å etterisolere loftet. Har i dags øyeblikk (sett fra loftet)
LOFT
- ca 20 cm kutterspån
- Råspont
- Dampbrems
- Gips/Trepane
BO AREAL
Vurderer å legge på 90 eller 180 mm trefiberplater. Er det noen som vet hva det ville gi i energibesparelse? Forbruk ca 25k KWh hvorav ca 16-18k burde være oppvarming.
Jeg har heller ikke noen ventilasjon på loftet, burde man åpne opp for ventilasjonsgitter i hver ende?