Jeg har en mursteinsvegg innvendig som jeg vil tette på en pen måte. Hva bruke?? Nå har jeg figurskåret spon, men det blir ikke tett og pent. Tips?? Noen form for skum og deretter latex??
Hva skal du dekke sponplaten med deretter?
Jeg ville nok som du sa forsiktig bunnet sprekken med byggskum, kjøp en pistol og løs flaske, engangsflasker fungerer ikke til smått.
Deretter hadde jeg fuget med en god overmalbar mykfug, f.eks. Tec7.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.