Holder på å sette i stand vaskerommet i kjelleren, og etter avrettingsmasse og dampsperre rullet jeg ut første laget med Webers tettegugge på gulvet. Ifølge instruksjonene skulle det tørke i minst 4 timer før neste lag. Etter 12 timer hadde det ikke tørket i det hele tatt, og nå, fem dager senere, klistrer det litt under skoene når man går inn...

Gulvet er støpt for noen år siden med 20 cm isolasjon under og kjelleren er normalt sett ikke spesielt fuktig. Det har imidlertid regnet en hel del de siste ukene, så det har kanskje ikke vært optimalt. Har kjørt to kupevarmere i 24 timer, men det er fortsatt klissete. Man vil jo ikke direkte påføre mer gugge nå.

Både avrettingsmasse og dampsperre har tørket ordentlig, så det er ikke der problemet ligger.

Skal ringe Webers support i morgen, men tenkte høre om noen andre her har vært borti dette?

At det klistrer under føttene vil jeg si er helt normalt. Men det skal ikke farge av seg. Så kjører du neste lag.

• Liker
jeppeknaster
  • Laddar…
Kan jeg legge platene deretter selv om det er litt klissete etter å ha rullet ferdig?

Så lenge du følger tidene så ja...
Det sitter som fjell kan jeg si

• Liker
jeppeknaster
  • Laddar…
Takk for svar. Ringte Webers support og de sa det samme. Det er greit om det er litt klissete.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.